petek, 10. april 2020

Darilo za VELIKO NOČ



DAN ZA USTVARJANJE

V okviru dejavnosti POPESTRIMO ŠOLO (POŠ) v sklopu ZVEZDE USTVARJALKE, izvajamo vsebine vezane na spodbujanje ročnih spretnosti. Skozi aktivnosti pri učencih razvijamo ustvarjalnost, kreativnost, motorične spretnosti in finomotoriko. 



DARILO ZA VELIKO NOČ


Velikonočne praznike lahko polepšate staršem, babicam, dedkom ali prijateljem z majhno pozornostjo, kot je darilo. Še posebej pa bodo veseli, če ga boste izdelali sami.

POTREBUJETE:
·         stekleni kozarec za vlaganje,
·         tempera barvice (jaz sem na svojem kozarcu uporabila servietno tehniko, katero tudi že poznate),
·         migajoče oči,
·         kosmata žica,
·         črn papir za nos,
·         flomaster (črne barve za brke in usta ter poljubne barve za ušesa in lička),
·         dodate lahko še različne modne dodatke (jaz sem dodala samolepljive zvezdice).
     
Tako pa izgleda moje darilo. J

       
                                         


Želim vam prijetno ustvarjanje! J


Tadeja Brodnjak,
multiplikatorka POŠ










Ni komentarjev: